marți, 18 octombrie 2016

Madlene



Ingrediente / ingredients:

- 120 g unt - 120 g butter
- 130 g faina - 130 g flour
- 1/2 plic praf de copt - 1/2 sachet baking powder
- 1-2 linguri de cacao - 1-2 tablespoons cocoa
- 4 oua - 4 eggs
- 140 g zahar - 140 g sugar
- o esenta de vanilie - A vanilla
- o esenta de rom - A rum
- zahar pudra - powdered sugar

Batem ouale cu zaharul, adaugam faina cernuta impreuna cu praful de copt. Eu am facut si cu cacao, drept urmare am impartit compozitia in 2 si am inlocuit 2 linguri de faina cu 2 de cacao. In compozitia alba am pus esenta de vanilie si in cea de cacao am pus esenta de rom. Am adaugat treptat untul topit si racit si am amestecat usor cu o spatula.

Beat eggs with sugar, add sifted flour with baking powder. I made with cocoa, therefore we split the mixture into two and I replaced 2 tablespoons flour with 2 tablespoons cocoa. I put in white  composition  vanilla and in cocoa composition i put  rum. I added gradually melted and cooled butter and we mixed easily with a spatula.





Turnam compozitia in forma pentru madlene .

Pour the mixture into shape for Madlene.




Ele se coc la foc mic 15-20 minute.
Se servesc cu zahar pudra.

They bake on low heat 15-20 minutes.
Serve with powdered sugar.

Bon Appetite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu