miercuri, 21 martie 2012

Crema de zahar ars cu blat

Ingrediente:
- 12 oua
- 1l lapte
- o esente de rom
- o esenta de migdale - se poate inlocui cu vanilie
- 4 linguri de faina
- 500g zahar
8 linguri de zahar le topim la foc mic, cu atentie sa nu se arda, si rotim cratita pentru a se intinde bine zaharul si pe pereti.
8 oua le batem bine, adaugam esenta si laptele.

Separam 4 oua, batem albusurile spuma tare cu 4 linguri de zahar, adaugam galbenusurile, faina si esenta de rom.

Crema de oua o turnam peste zaharul topit.

Deasupra oualor turnam amestecul pentru blat. El va ramane deasupra .

Lasam la cuptor, la foc mic, pana se coace bine blatul.

Lasam 10 minute sa se racoreasca, in cratita, si apoi il rasturnam.
Blatul va iesi insiropat de la crema, nu va fi deloc uscat.
Se serveste rece.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Nu am mai mancat de secole :)) arata tare bine, fur feliuta asta mica de tot :)! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat si eu sa fac o data crema de zahar ars, dar nu mi-a iesit :( Am sa incerc reteta ta de data asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu reteta aseara ..mi-a iesit ,buna rau crema asta de zahar ars si blatul destul de insiropat ...o sa o mai fac cu siguranta pentru ca aseara am facut-o si de cum s-a racit am si terminat-o impreuna cu sotul ;))(am injumatatit ingredientele ) Pupici

    RăspundețiȘtergere