luni, 6 februarie 2012

Pui la punga

Ingrediente:
- 3-4 pulpe sau orice parte a puiului va place
- cartofi
- 3-4 morcovi
- cimbru
- maghiran
- nucusoara
- rozmarin
- oregano
- 3-4 catei de usturoi
- 1-2 felii de lamaie sau ulei aromat cu lamaie
- un ardei iute sau ulei aromat cu ardei iute
- o punga pentru cuptor
Punem carnea si legumele in punga si adaugam condimentele.

Inchidem bine punga si amestecam foarte bine, pentru ca totul sa se acopere cu condimente.

Dupa vreo 30 de minute intepam de 3-4 ori punga. Nu va speriati daca o vedeti umflata, nu va exploda. Dupa inca 30 de minute o taiem la suprafata pentru a se rumeni frumos.

Mai lasam 15-20 minute si o putem servi. Se pot pune ce condimente va plac si ce legume preferati.
Se serveste fierbinte!
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Tutto molto semplice e gustoso--Bravissima!!!
    Dana et Dana

    RăspundețiȘtergere
  2. Super bun puiul la punga. Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate pungile acestea si eu le folosesc.Se prepara usor si rapid un meniu complet, la fel ca cel din punga ta care arata bine de tot !
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult papica ta.Este tare fain la puga,fara tava de spalat.Si eu fac deseori.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac tare mult pungile acestea, le folosesc destul de des. Buna mancarica ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se par mult mai ''sanatoase'' ....... pui ce condimente vrei, fara E-uri si multa sare!

    RăspundețiȘtergere