luni, 31 octombrie 2011

Legume umplute





Pregatim ingredientele:
- 1kg carne tocata
- 2 linguri orez
- 2 cepe
- 1 legatura de patrunjel
- pasta de tomate
- 1 lingura de faina
- legume: vinete, ardei grasi, rosii, dovlecei - ce va place
Punem carnea intr-un castron, adaugam ceapa tocata marunt, orezul, o lingura pasta de tomate, patrunjelul tocat marunt, sare si piper.
Amestecam toate ingredientele.

Legumele se curata si se spala bine. Daca umpleti si rosii, pulpa scobita o pastram pentru a o pune peste legume in cratita.
Umplem legumele.


Capacul la legume se poate face din faina sau alta bucatica din leguma respectiva.
Eu le-am pus pe majoritatea intr-un vas roman (nu mi-au incaput toate intr-un singur vas), am adaugat pulpa de rosii si pasta de tomate si am dat la cuptor 2 ore.
 Servim cu smantana!

Pofta buna!


Un comentariu:

  1. Dupa ce am degustat la tine si am vazut cat de bune pot fi ,m-am decis sa le fac si eu ..numai ca am folosit doar ardei ca si leguma ce urma sa fie umpluta ...nu pot sa zic ca mi-au iesit la fel de, deliciosi ca ai tai ..dar ne-au placut ..si s-au consumat imediat .Pupici!

    RăspundețiȘtergere